Politica de retururi
Politica de rambursare
RETURUL ESTE PLATIT SI SUPORTAT INTEGRAL DE CATRE CLIENT.
Produsele achizitionate la distanta (online) de catre consumatori se pot returna conform dispozitiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului intentia de renuntare, neechivoc, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare primirii produsului, indiferent de motiv si fara nicio justificare.
Produsul se va returna de catre cumparator in aceleasi conditii in care a fost livrat, respectiv fara urme de uzura sau deteriorare a produsului si a ambalajului/cutiei (NU sunt acceptate: crease-uri de orice fel, urme de uzura pe talpa, miros al interiorului), impreuna cu toate etichetele si documentele fiscale primite la achizitie.
In cazul in care produsul NU se returneaza in aceleasi conditii in care a fost livrat, comerciantul are dreptul de a deduce din valoarea initiala a produsului toate sumele necesare pentru aducerea acestuia in starea in care poate fi din nou supus revanzarii.
In cazul in care produsul NU MAI POATE FI READUS IN STAREA INITIALA, articolul va fi expediat inapoi cumparatorului, fara posibilitatea de returnare a banilor, clientul avand drept consecinta de plata, transportul catre dansul.
RETURNAREA PRODUSELOR
Adresa pentru retur este:
SCALERS SNEAKS S.R.L.
0723031770
Strada Closca Nr. 4
Alba Iulia, Alba
Romania
In cazul in care produsul respecta conditiile pentru ca un articol sa fie acceptat ca si retur, clientului ii sunt prezentate urmatoarele 2 optiuni:
- Schimbarea marimii produsului respectiv cu o alta marime prezenta in stoc, a aceluiasi produs.
- Restituirea banilor in contul bancar prezent in formularul de retur completat
Rambursarea banilor prin transfer bancar se va face în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data receptionarii produselor.
SCHIMBAREA MARIMII SAU A PRODUSELOR
Transportul este suportat integral de client atat la primire, cat si la expediere.
In cazul in care clientul doreste sa schimbe produsul cu un alt produs din oferta noastra de produse, avand o culoare diferita/un numar diferit sau cu un alt produs diferit, acesta este rugat să ne contacteze in prealabil pe adresa de mail: ianistosu@yahoo.com, unde va specifica numarul comenzii, numele pe care s-a facut comanda și produsul/ marimea pe care o doreste la schimb si noi vom indruma clientul cu privire la adresa unde trebuie sa fie expediat coletul.
Dacă noul produs solicitat modelul si/sau marimea aleasa de client nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea pretului platit pentru produsul returnat, in contul bancar din formularul de retur, pe care rugam clientul sa ni-l trimita completat.
Produsul care se doreste a fi schimbat trebuie trimis catre noi prin curier (rugam clientul sa nu expedieze prin Posta Romana sau catre Sediul Nostru Social), contravaloarea transportului fiind suportata tot de acesta.
IMPORTANT
In cazul in care clientul doreste sa schimbe produsul achizitionat cu oricare alt produs de pe site-ul nostru, acest fapt este posibil sub urmatoarele conditii.
- schimbul se va face raportat la pretul noului produs care se doreste a fi schimbat, din ziua inregistrarii returului in sistemul nostru si pretul la care a fost achizitionat produsul, din ziua inregistrarii comenzii.
- in cazul in care pretul dintre produsul initial si cel dorit difera, SCHIMBUL VA PUTEA FI ONORAT PRIN achitarea diferentei de pret din partea clientului. (*)
(*)De exemplu daca produsul a fost achizitionat la 999 ron si se doreste a fi schimbat cu un produs in valoare de 1099 ron, clientul va avea obligatia sa plateasca diferenta de 100 de ron prin metodele disponibile pe site.
EXCEPTII
Costul de transport initial nu se returneaza decat in cazurile in care a fost livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca clientul se regaseste in unul din aceste cazuri mentionate, ii recomandam sa ne contacteze imediat prin email la contact@scalers-sneaks.ro atasand si poze relevante cu problema constatata. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai in cazurile mentionate in acest paragraf (daca s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).